mateusz gzik

myślę, że kierunek grafika w swps jest przede wszystkim pomysłem dla osób ambitnych. jeśli szukasz “czegoś” żeby postudiować i twoja postawa jest roszczeniowa to możesz stracić czas. idąc na “grafikę”, bez względu na to czy chcesz być projektantem freelancerem, czy pracować w dziale strategii w agencji reklamowej, musisz wiedzieć, że na “grafice” pod okiem kompetentnych osób zostanie zasiane ziarno, ale żeby coś osiągnąć musisz sam dobrze podlewać żeby wykiełkowało. tu jest inaczej niż wszędzie.

mateusz gzik

podsumowanie:

  • tytuł pracy dyplomowej: zastosowanie procesów drukarskich w identyfikacji wizualnej oraz ich wpływ na wizerunek marki
  • zainteresowania: identyfikacja wizualna, branding, techniki druku, fotografia
  • obecnie: od wielu lat moje życie zawodowe to projektowanie graficzne 70% i fotografia kulinarna 30%. obecnie rozwijam dwie własne marki – studio graficzne jelly i decotive concept store z autorskimi grafikami do wnętrz
  • miejsca w sieci: studio projektowe jellyprywatna strona

kontakt:

nie udostępniamy publicznie danych kontaktowych do naszych absolwentów. jeśli jesteście państwo zainteresowani, z różnych powodów, kontaktem, prosimy o informację na adres e-mail instytutu grafiki.