koncepcja kampanii reklamowej wrocławskiej galerii wnętrz domar

kampania reklamowa dla firmy domar kampania reklamowa dla firmy domar

kampania „promocyjny weekend”

studenci instytutu grafiki szkoły wyższej psychologii społecznej wydziału zamiejscowego we wrocławiu w ramach zajęć przygotowali całościowy koncept i kreację dla kampanii reklamowej „promocyjny weekend” dla wrocławskiej galerii wnętrz domar. koncept został wdrożony przez firmę domar, a kampania była zrealizowana we wrześniu 2013 roku. projekt został zrealizowany w ramach zajęć blokowych z reklamy: doradztwo, planowanie strategiczne i kreacja.


dodatkowe informacje:

  • autorzy: sandra łabowicz, piotr kohut, mateusz gromysz, piotr dąbrowa, kamil bohdankiewicz
  • prowadzący: michał grech, annette siemes, dorota płuchowska, mariusz wszołek
  • przedmiot: doradztwo, planowanie strategiczne, kreacja
  • zakres projektu: outdoor, online, reklama prasowa, materiały promocyjne, direct mailling, newsletter, outdoor, online
  • prezentacja projektu: behance