Corporate Identity dla stowarzyszenia "Przebudzeni"

celem projektu było stworzenie identyfikacji wizualnej dla stowarzyszenia „przebudzeni”, które zajmuje się pomocą więźniom poprzez filozofię buddyzmu. ideą projektu było pokazanie procesu zmiany i rozwoju, która zachodzi u więźniów poddanych terapii. kontekst wizualny projektu odnosi się do natury, harmonii i spokoju.

o projekcie:

zadaniem studentów w ramach modułu corporate identity było opracowanie kompleksowego programu corporate identity, na który składały się: analiza, planowanie strategiczne i kreacja. studenci zostali poproszeni o wybór dowolnej fundacji, którą można wesprzeć poprzez design i komunikację i opracowanie programu tożsamości postulowanej oraz jej wizualnej egzemplifikacji w postaci systemu identyfikacji wizualnej, fotografii wizerunkowej, gadżetu i strony www.


dodatkowe informacje:

  • autorzy: magdalena bróżsabina capekmartyna czujkomarta dąbrowskapiotr wejman
  • prowadzący: mariusz wszołekkrzysztof moszczyńskikarolina lachowskamichał jakubowicz