Corporate Identity dla klubu Wrotka

obiektem naszej analizy był międzyuczelniany klub kajakowy wrotka. w ramach projektu przeprowadziliśmy badania mające na celu potwierdzenie postawionej przez nas następującej hipotezy: mało atrakcyjna identyfikacja wizualna przekłada się na niewielkie zainteresowanie klubem. do zaprojektowania nowej tożsamości organizacji pomocne były nam wyniki pochodzące z dwóch badań ankietowych; jedno skierowane do członków klubu, drugie zaś dla potencjalnych zainteresowanych członkostwem. opierając się na badaniach przygotowaliśmy propozycję postrzegania organizacji jako bractwo, czyli wspólnotę, która łączy ludzi nie tylko wspólną pasją, ale również kładzie nacisk na pielęgnowanie znajomości. w ramach nowej identyfikacji wizualnej zaprojektowaliśmy m.in. logo w formie emblematu, które odpowiada postulowanej tożsamości klubu.

o projekcie:

zadaniem studentów w ramach modułu corporate identity było opracowanie kompleksowego programu corporate identity, na który składały się: analiza, planowanie strategiczne i kreacja. studenci zostali poproszeni o wybór dowolnej fundacji, którą można wesprzeć poprzez design i komunikację i opracowanie programu tożsamości postulowanej oraz jej wizualnej egzemplifikacji w postaci systemu identyfikacji wizualnej, fotografii wizerunkowej, gadżetu i strony www.

dodatkowe informacje:

  • autorzy: mateusz antczak, weronika bielawska, alexandra dombroskaya, michał chaszczewski, filip gawryś
  • prowadzący: mariusz wszołek, krzysztof moszczyński, michał jakubowicz, karolina lachowska